Nola lortu zuen René Redzepi-k gastronomiaren mundura iraultza ekartzea? Europako iparraldeko sukaldaritzari pedigri berria eman zioten eta mundu jangarri erabat berria ezarri zuten alfabetoa eta hiztegia asmatzea, aldi berean chef modernoaren irudia erabat aldatuta. Redzepiren historiak maitagarrien ipuin klasikoen kutsua du: ahate itsusia zisne dotore bihurtuko da sukaldaritza gourmetaren erresuman. Baina azal leunaren azpian, zenbait pitzadura eta zauri zahar agertuko dira.