Inoiz ez bezalako bidaia bat, zeinetan munduko jatetxerik onenetako batek bere ateak itxiko dituen bost astez ibiltari egiteko. Latinoamerikako lau herrialdetatik eginiko ibilbidean, El Celler de Can Roca jatetxeko taldeak omenaldia egingo dio Mexikoko, Peruko eta Kolonbiako sukaldaritzari, eta haien osagaiak eta tradizioak berrinterpretatuko ditu.