Sukaldaritza-karreraren gailurrean dela, Sergio Herman master chefak Oud Sluis, hiru izarreko bere jatetxea utzi eta bere ametsa betetzeko premia sentituko du. Perfekzioari, anbizioari eta sakrifizioari buruzko dokumental benetan argigarria.