Sakearen unibertsoari zuzendutako begirada liluragarri honetan, ohiz kanpoko hiru pertsona elkartuko dira sakearen mundu misteriotsua ikertzeko: Japoniako sakegintzan 25 urtetik gorako esperientzia duen britainiar bat; sakeari buruzko hainbat gidaliburu argitaratu dituen kazetari iparramerikar bat, eta bere familiaren mende luzetako ondarean zenbait aldaketa egin nahi dituen Japoniako distilategi zahar bateko presidente gaztea. Bakoitzak rol garrantzitsua beteko du sakearen mundu gogor, konplexu eta ikusgarrian.