Yoshidaren eguneroko bizitzaren erretratu eder eta menderatzailea. Yoshida 144 urte dituen destilategia da, eta ospe handiko sakea egiten dute bertan. Halako ospea duen produktu bat sortzeko behar den indar pertsonal eta profesionalari eta haren atzean dauden artisauei zuzendutako begirada bat aldaketa garaia batean, enpresaren seigarren oinordekoak ezarritako lan-erregimen berriaren ondorioz.