Sonia Mamani Capachican bizi da, Titicaca lakuaren penintsula batean (Puno, Peru). Hamabost urterekin ikasi zuen kozinatzen, eta, ordutik, bidaiatu egiten du beste emakume batzuei plater tradizionalak nola prestatu erakusteko, hala, beren ohiturei eta nortasunari balioa emanez.