Koh Chun Feng adinerdiko kritikari gastronomikoak bere etxea bota egingo dutela jakin berri du. Bere karrera gainbeheran denez, bere bizitza eta Singapurren bilakaera aztertzea erabakiko du, bertako janariaren bitartez.