Ferran Adriàk berriz jarriko du sukaldari-jantzia erronka berri bati heltzeko: kozinatzea kozinatu gabe, eta konferentzia-formatua birformulatzea, bere jatetxea XX. mendeko sormenaren mugarri handietako bat bilakatzera eta gastronomiaren historia betiko aldatzera eraman zuen sormen-prozesua azaltzeko eduki bihurtuta.