Galiziako sukaldaritza berriaren ezaugarri nagusia iragana ikertzeagatik duen zaletasuna da, modernotasunak atzean utzi dituen zaporeak berreskuratzeko eta garrantzi gutxikotzat jotako produktuei duintasuna emateko. Grupo Nove taldea etorkizuneko sukaldaritza hori klixeetatik harago bultzatu nahian dabilen sukaldari-elkartea da. Galiziaren erretratu errealista, kontrastez beteriko lurralde batean, eta gastronomiaren bidez, tradizioaren eta modernotasunaren arteko oreka hauskorra azaleratu nahi duena.