Hainbat diziplinatako lau artista: Xabier Gutiérrez sukaldaria, Juan Vich margolaria, Ander Fernández musikaria eta Pello Gutiérrez errealizadorea. Bakoitzak kontzeptu bat berrinterpretatuko du premisa batetatik abiatuta: brasa. Hortik aurrera, artista bakoitzak materialei, koloreei, soinuei eta sentsazioei buruz duen ikuspegia aurkeztuko du.