Euskadiko kostaldeko herri batean, 50eko hamarkadan, girotutako serie honen lehen kapituluaren emanaldia. Jende multzo batek, gehiengoarentzat bereziki gogorrak izan ziren urte batzuetan, aurrera ateratzeko eta batera jarraitzeko egingo dituen ahaleginak islatzen ditu.