Bere iragan iluna segika duela, konpainiarik gabe eta nora ezean ibiltzea da Mad Maxentzat bizirik irauteko modurik onena. Basamortuan zehar Enperatriz Suminduak gidatzen duen war rig batean ihesi doan talde batekin topo egingo du, ordea, eta haiekin batera jarraitu beharko du. Immortan Joe tiranoak mendean harturik duen gotorleku batetik datoz ihesi. Ordezkaezina den zerbait lapurtu diote tiranoari. Gerraren Jaunak, haserre bizian, bere mendeko guztiak mobilizatuko ditu errebeldeen atzetik abiatzeko errukirik gabeko Errepidearen Gerra batean.