Kristo aurreko 50. urtean gaude. Galia guztia erromatarrek okupatuta dago. Dena? Ez! Galiar herri txiki bat oraindik libre da, eta erasotzaileak gelditzen dituzte beti. Egoerarekin suminduta, Julio Cesarrek taktikak aldatzeko erabakia hartuko du: bere armadak ezin izan direnez indarrez nagusitu, erromatar zibilizazioa bera saiatuko da galiar barbaroak seduzitzen. Horretarako, galiar herriaren ondotxoan luxuzko erromatar herri bat eraikitzeko aginduko du: “Jainkoen egoitza". Izango al dira gai gure galiar lagunak erromatar erosotasunaren eta luxuaren tentaldiari uko egiteko? Turismorako herri erakargarri soil bat bihurtuko al da galiarren bizilekua? Asterix eta Obelixek Cesar-en plan horiek suntsitu beharko dituzte.