José Mari eta Primitivo: bi ustezko detektibe eta arrakastarik gabeko bi langabe. Gaje ijito engainatzailea ustekabean agertzeak betiko aldatuko die bizitza...eta herrialdea bera. Gajek, Espainiako Erregearen semearenak egiten, ez-ohiko lan bat proposatuko die.