Leticia Dolera bere lehen film luzearen protagonista da. Berak idatzi eta zuzendu du, halaber, eta gidoi onenaren eta fotografia onenaren sariak lortu zituen Malagako zinema-jaialdian hari esker. María 30 urteko neska bat da, apur bat berezia. Helburu bat du: pertsona normal bihurtzea. Horretarako, hori zehazki zer den jakin beharko du lehenbizi.