Sergi Pérezen lehen filmak Borja Espinosa du protagonista. Goiz batean, Joelek hilzorian eta egarriz topatuko du Elvis, bere emaztearen zakurra. Horrek etxetik ateratzera behartuko du: denbora asko darama hori saihestu nahian. Giltzak etxe-barruan ahaztuta, egun osoa emango du nola edo hala bere etxera –bere babeslekura– itzultzen saiatzen.