Ángel Santosen opera primak Nuevas Olas saria jaso zuen Sevillako zinema-jaialdian. Miguelek Pontevedrara bidaiatuko du, film baterako kokalekuak miatzeko agindu diote eta. Bidaiak sorterrira eramango du Miguel: lagun zaharrekin berriz elkartzera, baina baita harreman berri baterako aukera izatera ere.