Javier Fesser-ek zuzendutako abentura zoro honek erabat islatzen du Francisco Ibáñez-ek sortutako unibertsoaren espiritua. Mortadelo eta Filemon agenteek inoiz ezer ez konpontzeko eta bazterrak nonahi endredatzeko duten ahalmen osoa baliatu beharko dute, Jimmy gaizkile konplexuduna non dagoen aurkitzeko.