Santiago Segurak sortutako eta antzeztutako "heroia"ren abentura berria. Torrente espetxetik aterako da, 2018an, eta "legez kanpoko" bihurtzea erabakiko du. John Marshall aurkituko du, Eurovegas kasino-hoteleko segurtasuna ikuskatzeaz arduratu zen gizona, eta "espezialista" talde bat bilduko, sekulako lapurreta egiteko.