Malagako zinema-jaialdiaren aurreko edizioa irabazi zuen film honek, Daniel Guzmánen lehen film luzeak. Daríok bere etxetik ihes egingo du, etxeko infernua atzean utzi nahian. Luismi, bere bihotzeko laguna, Caralimpia, garaile-jarrera duen delitugile zahar bat eta Antonia, bere motogurdiarekin bertan behera utzitako altzariak jasotzen dituen andre-zahar bat, Daríoren familia berria bihurtuko dira.