Film koral bat da eta 400 metroko bide batean gurutzatzen diren 20 istorio kontatzen ditu: hasi Madrileko Lavapiés enparantzatik, eta Sala Mirador antzokiraino. Pertsonaiek hitz, borroka, barre, negar, mehatxu, xuxurlatu, oihu eta lapur egingo dute, eta elkartu, haserretu eta besarkatuko dira, ikusleari hitzaren botere neurrigabeari buruzko gogoeta bat proposatuz.