Zoe Berriatúaren opera prima Malagako zinema-jaialdiko sail ofizialean lehiatu zen. Hiru nerabe mespretxuz eta modu txarrean tratatu dituzte. Amesgaiztoko egoera horren irtenbidea indarkerian aurkituko dute: bortitzei bortizkeriaz erantzungo diete, baina zuribide horrek kontrako eragina izango du.