Pablo gidoigile argentinarrak Madrilen girotutako komedia erromantiko bat idazteko mandatua jasoko du. Ez du arazorik, ondo ezagutzen du generoa, Marina eta Víctorren arteko maitasun-istorioaren lehen urratsak ikusiko ditugu. Alabaina, krisian sartuko da Pablo. Ernesto Alteriori aktore onenaren saria eman zioten Malagako zinema-jaialdian film honegatik.