François Truffauten Le Cinéma selon Hitchcock (Zinema Hitchcocken arabera) liburuaren argitalpenetik mende erdia igaro ondoren, Kent Jones zuzendariak suspensearen maisuari buruzko beren pentsamenduak partekatzeko proposamena luzatuko die gure garaiko zinemagile bikainenei: Martin Scorsese, David Fincher, Richard Linklater, Wes Anderson, James Gray, Olivier Assayas...