Joachim Lafossek pantaila handira darama Zoeren Arkari buruzko polemika, 2007an egunkarietako tituluak bete zituena. Esku hartzeko eskubideari buruzko istorio bat da. Sud Secours GKEaren presidente Jacques Arnaultek eragin handiko operazio bat prestatuko du: taldekideekin batera, Txadetik atera nahi ditu gerra zibilaren biktima izandako 300 umezurtz, adopzio-eskaerak egin dituzten frantsesei emateko. Françoise Dubois kazetaria gonbidatuko dute, hedabideentzat informazioa biltzeko. Gerra betean dagoen herrialde baten errealitate bortitzean murgilduta, GKEko kideak beren usteak galtzen hasiko dira, eta esku-sartze humanitarioaren mugei aurre egin beharko diete.