National Theatre antzokiko izen bereko musikal arrakastatsuaren moldaketa bat da filma, eta benetako gertakari bat kontatzen du; hain zuzen, 2006an Suffolk-eko konderriko biztanleak astindu zituena: Ipswich hiriko lasaitasuna guztiz urratuta geratu zen bost emakumeren gorpuak aurkitu zituztenean. Komunitate hori zoritxarreko gertakarion epizentro nola bihurtu zen deskribatzen du filmak.