Eliteko hiru eskalatzailek beren obsesioekin eta galera-sentimenduekin borrokan jardungo dute Meru mendira igotzeko ahaleginean, horixe baita Himalayako pareta handiak eskalatzeko jokoan helburu preziatuenetako bat.