Steve McQueen Hollywoodeko errege zen 1970ean. Autozale amorratua izanik, bere bizitzako pasioa film batean jasotzeko aukera zuen. Filmaketak bizitza betiko aldatu zion. Film honetan argitaratu gabeko sekuentzia ikusgarriak eta elkarrizketen audio-grabazioak daude uztartuta. Zinemako klasiko baten benetako kontakizuna, bere ametsa errealitate bihurtzeko guztia arriskatu zuena.