Kultur iraultza baten historia da. Momentua bizitzeko eta bizirik sentiarazten gaituena egiteko gizakion grinak bultzaturiko iraultza. Dokumentala esperientzia bisuala da, erraietakoa, kirolaren munduko hainbat aitzindari, kondaira, ameslari eta txapeldunetako batzuen bitartez kontatua; hain zuzen ere, surfaren, snowboardaren, skiaren, skateboardaren, mendiko bizikletaren eta bestelako kirol batzuen munduetako pertsonaia bikainenetako batzuen bitartez.