Film labur dokumental hau Paulen istorio zirraragarria da. Lurmutur Hiriko (Hegoafrika) Dunoon udalerriko 13 urteko haurra da Paul. Egun osoa ematen du bere ametsik handiena burutik kendu ezinda: surflari izatea. Baina Dunoongo neska-mutilentzat ez da kontu erraza, ez daukate hondartzara nola joan, ezta materiala erosteko bitartekorik ere.