Rafa Ortiz kayaker profesionalak Niagarako ur-jauzietara arraunean joateko erabakia hartzen duenean, sekulako gertakariak biziko ditu bata bestearen atzetik. Egiteko horretarako prestatze aldera, Rafak laguntza eskatuko dio Rush Sturges profesional ospetsuari, baita lagun talde txiki bati ere. Elkarrekin abiatuko dira hiru urte iraungo duen bidaia batean; hasi Mexikoko basoetan eta Estatu Batuetako ur-jauzi izugarrietan barrena, Kanada aldera iritsiko dira. Bertako poliziarekin ika-mikan ibili ostean, ur-jauzi ikonikoetara ailegatzean lortuko da klimaxa.