Film honek zirrara eragiten duten akzio-irudiak tartekatzen ditu, abenturazko eta aurkikuntzako kontakizunarekin. Xavier De Le Rue, Samuel Anthamatten eta Ralph Backstrom freerider ospetsuek freeridinga hurrengo mailara eramango dute; teknologia berriak baliatu eta inguru urrunenak erakutsiko dizkigute eski- eta snowboard-lerroak inoiz ez bezala jasotzeko.