Hasiera-hasieratik erakutsi zuen Nathan Fletcher-ek olatu handien gainean ibiltzeko trebezia bikaina, 11 urterekin Waimean eginiko lehenengo saioetatik. Aitaren eta aitonaren urratsei jarraiki, profesional bilakatu zen, eta Hawaii kanpoaldeko arrezifeetako olaturik handienak konkistatzeari ekin zion. Sion Milosky ezagutzean, egonezin berak zituen laguna aurkitu zuen, eta elkarrekin arraun-surfa berrabiarazi zuten, big gun tablak erabilita. Gure historiak egungo olatu handien surfaren abenturak jarraituko ditu, baita nola egiten dioten aurre ere, saiakera bakoitzean, bizitza eta heriotza aurrez aurre jartzen dituen dramari.