Andrés di Tellaren dokumental honek Ricardo Piglia du protagonista. Espainieraz idazten duen narratzaile handienetako bat da Piglia, eta lehendabizikoz bere egunkari intimoa goitik behera berrikusten hasiko da: 50 urte luzez bizi izandakoaren kontakizuna. Guztira 327 koaderno berdin, oihal ziratu beltzezko azaldunak, kartoizko 40 kaxatan gordeta.