Zuzendari txinatar gazte baten erretratua, gure garaiko zinemagilerik garrantzitsuenetako bat bilakatua. Walter Salles-ek zuzendutako dokumental honek memoriaren gaia jorratzen du zineman (indibiduala eta kolektiboa). Jia Zhang-ke jaioterrira itzuliko da, Txina iparraldeko Shanxi probintziara, bere filmak kokatzen dituen inguruetara. Berlineko Jaialdiko Panorama Dokumente sailean aurkeztua izan zen.