Magnus von Horn egilearen lehendabiziko film luzea Canneseko zinema-jaialdiko Errealizadoreen Hamabostaldian aurkeztu zuten. Espetxean kondena bete ostean, badirudi Johnen zigorra amaitu dela. Baina berehala ohartuko da hasi besterik ez dela egin bizi beharko duen min hori.