Anca Damian errealizadorearen film berriak (Crulic) aipamen berezia eskuratu zuen Karlovy Varyko zinema-jaialdian. Animaziozko dokudrama honek Jacek Winker poloniarraren biografia egiten du: Parisen errefuxiaturik eta mundua aldarazteko grinak astinduta, loturarik gabeko bizimodua izango du.