Benedikt Erlingssonek Of Horses and Men filmarekin 2013ko Kutxa-Zuzendari Berrien saria eskuratu zuen. Oraingoan, ikuskizunik bitxienak, bertutetsuenak eta hunkigarrienak mundu zabalean barrena ibiltzen ziren garaietara eramango gaitu. XIX. eta XX. mendeetako irudi eta metraje bitxiak biltzen ditu filmak: feriak, zirku-ikuskizunak, freaken emanaldiak, barietate-errebistak, music hallak eta uda-parteko entretenimenduak, guztia ere Sigur Rósen musikarekin.