Animazioko zinema-zuzendari Sam-en lehen film luzea. La Trinik, mundu osoan ezaguna den flamenko-dantzari batek, bertan behera utziko ditu tablaoak, senarra hil zitzaionetik depresioak jota baitago. Deabru maltzur batek hartuko du haren zortzi urteko semea, Damian, eta gaiztakeria krudel eta odoltsuak egitera behartuko du.