Zer gordetzen du errefuxiatu baten telefonoak barruan? Haren oroitzapenak, memoria, nortasuna eta ihesean atzean utzitako munduarekin harremana. Zataari-ko errefuxiatu-eremu batean, mugikorrak konpontzeko denda bateko egunerokotasuna kontatuko digu film honek.