Herrixka abandonatu batean, adin ertaineko gizon eta emakume bat bizi dira soilik. Egun batean, zenbait etxe hutsetan argiak agertzen hasiko dira. Bakoitzak modu desberdinean erantzungo dio gertakariari. Haien bizitzak ez dira berriz berdinak izango.