Islandian, ilunpetan ematen dute urtearen parte handi bat. Gauak zera du ona: dekoratua borratzen duen atze-oihal moduko bat da, eta funtsezkoena uzten dizu aurrean, zeuk marraztu beharreko orri bat balitz bezala.