AEB eta Mexiko arteko muga inguruan, AEBetako elite-indarretako ofizial batek FBIko agente bat errekrutatuko du drogen aurkako gerra gero eta handiagoan lagun diezaien. Denis Villeneuveren film berria Canneseko sail ofizialean lehiatu zen, 2015ean.