Minnesota, 1990. urtean. Bruce Kenner detektibea Angelaren kasua ikertzen ari da. Angelak krimen aitorrezin bat egitea leporatu dio bere aita John Gray-ri. Johnek, ustekabean eta gertatutako ezer gogoratu gabe, bere errua aitortzen duenean, Raines psikologo ospetsua kasuan sartuko da, Johni gogoratzen laguntzeko. Haiek aurkitutakoak konspirazio gaizto bat aterako du argitara.