Film honek elkarren etsai diren bi gizon eszenaratuko ditu; desadostasunak gorabehera, elkar ezagutzen eta errespetatzen ikasiko dute: Domingo Iturbe "Txomin" da bata, ETAko aparatu militarraren burua; Grègoire Fortin bestea, Mitterranden garaiko Justiziako ministroaren kontseilaria.