Johnny Depp, Joel Edgerton, Benedict Cumberbatch, Dakota Johnson eta Kevin Bacon dira lehiaketaz kanpo Veneziako zinema-jaialdian aurkezturiko film honetako protagonistak. FBIko agente John Connollyk Jimmy Bulger gangster irlandarra konbentzituko du FBIarekin lan egin dezan, elkarren etsai bat deuseztatzeko: mafia italiarra. Zorigaiztoko aliantza hori kontrolaezin bilakatuko da.