Federico Veiroj zuzendariaren hirugarren film luzeak bere gurasoengandik jasotako fedetik aldendu nahi duen gazte baten bizitza kontatuko digu. Horretarako, gazte horren historiaz, orbainez, erruaren markez eta desioaz hitz egingo digu. Álvaro Ogalla, Bárbara Lennie, Marta Larralde, Juan Calot, Kaiet Rodríguez, Joaquín Climent eta Vicky Peña aktoreak ditu interprete nagusi.