Gracia Querejetaren azken filmean, Maribel Verdúk Elia jokatuko du: 40 urte bete dituen emakume bat, urtemuga aitzaki moduan baliatuko duena, senide eta lagun gutxi batzuk luxuzko landetxe batean biltzeko. Zerbait du haiei esateko: Euromilloiak aste horretan zozketatutako potoaren irabazle bakarra izan da bera.