Pablo Traperoren film berria Veneziako zinema-jaialdian lehiatuko da. Argentina, 80ko hamarkadaren hasiera. San Isidro auzo dotoreko familia tipiko baten fatxadaren atzean, bahiketak eta hilketak egiteaz bizi den klan zital bat ezkutatzen da.