Hirokazu Kore-eda zinemagile japoniarraren film bat, Canneseko Sail Ofizialean lehiatu zena. Hiru ahizpa batera bizi dira hirian. Hamabost urtez ikusi ez duten aita hiltzean, landa-gunera joango dira hirurak, hari lur ematera. Bertan, arrebaorde nerabea ezagutuko dute, eta laster hasiko dira hura maitatzen.